UPOZORNĚNÍ: V sobotu 21. 12. jsme v Hradci Králové jen do 16:00, v Pardubicích a Praze do 17:00.
Mezi 22. 12. a 1. 1.
budou pak všechny naše showroomy uzavřeny. Budeme se na vás těšit zase od 2. 1. 2025 ve standardní otevírací době.

V koupelnách jsem se našla

Kristýna Syrová se s vámi podělí o svoje zkušenosti s rodinnou firmou a designem.

Co bylo první, rodina nebo koupelny?

První byla láska, Matouše jsem potkala před osmi lety a byl to on, kdo mi svět koupelen představil. Nakonec jsem jim propadla, firma je součást našeho rodinného života a máme to tak oba rádi.

V čem jsou podle vás Koupelny Syrový napřed?

Lišíme se v přístupu, nerada bych, aby to znělo jako klišé, ale zákazník je opravdu naše absolutní priorita. Netěšilo by mě prodávat designové kousky, s kterými se klient neztotožní. Náš společný cíl je zákazníka během rozhovoru co nejlíp poznat a zjistit, v jaké koupelně se bude cítit nejlíp.

A pak jsme samozřejmě napřed v designu, jezdíme do zahraničí, sledujeme sociální sítě světových výrobců i návrhářů a každoročně jezdíme na výstavu do Itálie. Baví nás orientovat se v nejnovějších trendech a přivážet je do Čech mezi prvními. Výhoda rodinného podniku je, že za designem cestujeme společně a o koupelnách se bavíme i večer doma.

Jak vlastně návštěva u vás probíhá?

Kolegové provedou zákazníka studiem a zjistí, jakou má představu o ceně a designu. Obvykle už v této fázi klienta něco zaujme a od toho se odrazíme.  Pak buď rovnou společně kreslíme návrh, nebo si domluvíme schůzku nad hotovou vizualizací.

Důležité je udělat si co nejjasnější představu o tom, co kdo od koupelny čeká, a té vyjít maximálně vstříc. Vyplatí se nespěchat a promyslet různé varianty, nenervovat se a všechno řešit v klidu a s úsměvem. Tak, aby si naši klienti výběr koupelny doopravdy užili.

Jakou nabízíte přidanou hodnotu ve srovnání s výběrem z katalogů?

Náš tým má opravdu široké know-how a roky zkušeností, proto dokážeme poradit nejen s výběrem designu, ale přemýšlíme i technicky. Například upozorníme, jaký spád má mít podlaha, nezapomeneme třeba na průchod do sprchy (to se lidem vážně stává!) Zažili jsme už snad všechny problémy, které při zařizování koupelny můžou nastat – a umíme je ohlídat.

O čem klienti obvykle neví a vy to rádi doporučujete?

Taková drobnost, která udělá skvělou práci – určitě doporučujeme niky do sprchových koutů místo všelijakých těch závěsných systémů nebo šamponů povalujících se na zemi. Nebo toalety bez oplachového rámu, tam, kde bojují s vodním kamenem, tuhle vychytávku opravdu ocení.

Když to shrnu, jde nám o to, aby koupelna klienty bavila a nepřidělávala jim práci. Moderní design splňuje požadavky na co nejjednodušší údržbu, je příjemný nejen na pohled, ale i na používání.

Co máte jako žena na své práci nejraději?

Mám ráda krásný design, čisté minimalistické linie a objevování novinek, které udělají prostor koupelny přehlednější, jednodušší a funkční.

A hlavně práci s lidmi, miluju kontakt se zákazníky, ráda s nimi mluvím, ukazuji jim možnosti, které s nimi budou ladit. Největší odměna je pro mě, když posílají fotky z koupelen, v kterých se jim dobře žije a na které jsou pyšní.