Mezi 22. 12. a 1. 1. jsou všechny naše showroomy uzavřeny. Budeme se na vás těšit zase od 2. 1. 2025 ve standardní otevírací době.

Důležitá sdělení

Obecné tipy na údržbu baterií 

Moderní sanitární a kuchyňské baterie a sprchy se dnes vyrábí z velmi různorodých materiálů, tak aby vyhověly požadavkům trhu ohledně designu a funkčnosti. Pro zamezení poškození a reklamací je jak při užívání, tak při následném čištění nutné dodržovat určitá pravidla.

Při péči o baterie a sprchy zásadně platí:

 

  • Smí se používat pouze takové čisticí prostředky, které jsou pro dané použití výslovně určené.
  • V případě černého, zlatého a bílého barevného provedení baterií lze čistit pouze mydlovou vodou! Na baravné provedení baterií se nesmí používat žádné čistící prostředky. 

• Je zakázáno používat čisticí prostředky obsahující kyselinu sodnou, kyselinu mravenčí, chlorová bělidla nebo kyselinu octovou, protože ty mohou způsobit značné škody. Z domácích prostředků se nesmí v žádném případě použít OCET! 

• Míchání čisticích prostředků není obecně dovoleno.

• Abrazivní čisticí prostředky a přístroje, např. nevhodné brusné látky, abrazivní houby a mikrovláknové utěrky se rovněž nesmí používat.

• Je nezbytně nutné dodržovat pokyny k použití vydané výrobci čisticích prostředků.

• Při čištění musíte s ohledem na výrobek a potřebu dodržovat předepsané dávkování a dobu působení čisticího prostředku. Jedná se pouze u chromového provedení, na barevné nepoužíváme čistítí prostředky. 

• Pravidelným čištěním je třeba předcházet tvorbě vodního kamene. Vodní kámen může zapřičinit poškození baterií. 

• Při čištění sprejem nikdy nenanášejte čisticí roztok na baterie, ale na čisticí tkaninu, a tou teprve baterii očistěte; mlha by se totiž mohla dostat do otvorů a mezer u baterií a způsobit poškození.

• Po očištění musíte baterii důkladně omýt čistou vodou a důkladně tak odstranit zbytky čisticího prostředku.

• Použití parních čističů není dovoleno, protože vysoké teploty mohou produkty poškodit.

 

Důležitá upozornění:

V případě použití agresivních čistících prostředků může nastat nevratné zničení povrchu baterie.

Také zbytky kosmetických produktů, např. tekutých mýdel, šamponů a sprchových gelů, mohou baterii poškodit. I zde platí: po aplikaci zbytky pečlivě odstraňte vodou. Čisticí prostředky nebo chemikálie rovněž nesmíte skladovat pod produkty, např. ve skříňce pod umyvadlem.

Výpary mohou produkty poškodit. U již poškozených povrchů pak poškození působením čisticích prostředků postupuje dál.

Součásti s poškozeným povrchem musíte vyměnit, jinak hrozí nebezpečí úrazu. Na poškození vzniklá nesprávným ošetřováním se nevztahuje záruka.

 

Doručení zboží: 

Zboží vám doručíme až na místo určení po celé ČR. 

Cena dopravy je odvislá od celkové hmotnosti objednávky a počtu palet.  Vykládka zboží probíhá u vozidla. Vždy si zkontrolujte dodané množství, zda-li odpovídá fakturaci. Obklady a dlažby jsou dodávány na balení. U keramických obkladů a dlažeb se jedná o zboží těžké, proto Vás prosíme o zajištění pomoci při vykládání. Vzhledem ke křehkosti materiálů - obklady, dlažba, sanitární vybavení (sprchové kouty, klozety, umyvadla) je potřeba se zbožím manipulovat opatrně. Doprava bude vždy předem telefonicky, nebo e-mailem dohodnuta.

Vaši objednávku přepravíme na určenou adresu vlastní dopravou nebo vozy Toptrans a Geis.  

V případě, že je dodáváno naší dopravou:

Řidič Vám v den závozu předem oznámí předpokládaný termín doručení. Při převzetí pečlivě zkontrolujte, zda je výrobek neporušený a v řádném množství, v případě jakékoliv nesrovnalosti je potřeba informaci zapsat na dodací list/fakturu a emailem zaslat požadavek na vyřízení na adresu objednavky@koupelny-syrovy.cz nebo telefonicky kontaktovat logistiku na čísle +420 770 143 443. Pokud zboží dorazí rozbité je potřeba ihned zaslat reklamaci na objednavky@koupelny-syrovy.cz včetně přiložené fotodokumentace. Pokud je zboží dodáno na paletách a originálně zabalené, přijímáme reklamace nejpozději do 48 hodin od doručení a při rozbalení je potřeba pořídit též fotodokumentaci nebo videodokumentaci. Pokud je zboží dodáno dodávkou je potřeba uplatit reklamaci ihned a bez odkladu na místě - při pozdějším zaslání nemusí být reklamace uznána. 

V případě, že je dodáváno vozy Toptrans nebo Geis: 

Řidič Vám v den závozu předem oznámí předpokládaný termín doručení. V případě dodání přepravní společností musí být zboží VŽDY pečlivě překontrolováno a veškeré vady, jak vizuální, tak i materiální musí být VŽDY zaznamenány do předávacího protokolu ihned při převzetí. Pokud bude reklamace zaslána déle, nemusí být reklamace uznána.  Pokud by bylo zboží z velké části rozbito, zásilku nepřebírejte a vše je potřeba zaznamenat do předávacího protokolu. Pokud se naskytne problém je potřeba nás obratem kontaktovat na emailové adrese objednavky@koupelny-syrovy.cz nebo na telefonním čísle +420 770 143 443. Při převzetí zboží doporučujeme pořídit fotodokumentaci. 

 

Osobní odběr na centrálním skladě: 

Vyzvednutí zboží je potřeba domluvit telefonicky na čísle +420 770 143 443 nejlépe 72 hodin předem. 

Při převzetí pečlivě zkontrolujte, zda je výrobek neporušený a v řádném množství. 

SKLAD KOUPELNY SYROVÝ

AdresaTylova 204, 538 51 Chrast u Chrudimě

Otevírací doba: pondělí až pátek, 8:00 – 15:00

Kontakty

Logistika - 770 143 443
Skladníci - 774 548 611, 608 109 398